Als de dokter het niet meer weet

Mijn zus wordt al meer dan vijf jaar door het ziekenhuis behandeld voor borstkanker. Vorig jaar echter heb ik een arts van onze huisartspraktijk laten langskomen omdat ze zich bij het wakker worden niet goed voelde (hoewel ze in de loop van de dag wat opknapte). Er kwam een arts langs, die zei dat hij een specialist van het ziekenhuis zou laten bellen. Vervolgens kwam er een ‘consulterend geneesheer’ van het ziekenhuis die mijn zus, na een babbeltje met haar, Cipramil (citalopram hydrobromide) voorschreef. Dat is een sterk antidepressivum.Mijn zus nam de pillen en kreeg hallucinaties. Ze raakte ervan overtuigd dat er een man was die een gedeelte van onze tuin probeerde in te pikken. Toen heb ik de inname van pillen gestaakt en zowel de geneesheer als onze ... ...

Lees het hele artikel:

Bestel dit nummer of    log in als u abonnnee bent.

Trefwoorden
Cipramil (citalopram hydrobromide) borstkanker